Bloggintresserade

lördag 12 maj 2007

Hmm ska bara ringa o säga att jag Älskar Honom

Jag tog fram selen , satte den på sin plats. Tog på resten , nyckeln i dörren, vrider om.


Höger framför vänster fot, några steg, oj vad mörkt, trycker till på knappen, så nu är det bättre. Nyckeln i andra dörren, vrider om, det är trögt. Sparkar till lite på dörren den öppnar sig.


Tar några steg till,,, den här gången behöver jag ingen nyckel. Tar handtaget trycker ner det..


Dörr jäveln är låst o jag går in i dörren, slår mig på armen...


Blaaaahhhh.


Ja de va ju då Lilleman som skulle ha selen på sig för vi skulle ta en promenad.


Hade med mig kameran ut, men så fort jag kommer ut så flyr alla fåglar... Det blev mest moln bilder. Dom är jättefina, men jag vet inte om jag ska lägga in dom. Har redan lagt in flera molnbilder. Ja vi får se.


Vet inte hur länge vi var ute.. Oh de va riktigt skönt.


Nä höörni,,, jag ska bara sätta på lite kaffe. Hold on..


Sådär ja,, nu sitter jag o dricker gott kaffe. Teddy har fått mat. Till mig själv ska jag bara göra en omelett i kväll. Har lite dåligt med mjölk hemma, men jag orkar inte åka o handla. Så det får vänta tills i morgon.


Satt o pratade med gårds tanterna en stund oxå. Den ene drog en historia, den andre skulle försöka  :)


Klart att man skrattar med dom ,, dom är ju för söta.


Träffade på en gammal klasskompis, vi stod o pratade en stund. Hon hade varit på ,,, jag kommer inte ihåg om hon sa folk race.. Nåt race va de i alla fall  ;)


Man träffar dom så sällan, så det är alltid roligt att prata bort en stund.


Tror att jag ska ta o ringa o tracka sonen lite hehehe... Eller är det hockey får då lär jag få på nöten...


Hmm ska bara ringa o säga att jag Älskar Honom..


 


Puss På Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar