Bloggintresserade

torsdag 31 maj 2007

Prutt ops :0)

Då är den gamla datorn fixad med hjälp av Janne banan  =)  Tackar Janne,,, du ska få en puss när jag kommer till Fjollträsk hehehe..


Ja då är det bara att lägga in lite saker i den gamla datorn så mamma har lite att pyssla med.. Nää de är mest till barnbarnen ,, ja hennes inte mina,,, utan mina syskonbarn  =)


Fixade lite med bilderna innan som jag tog, minskade ner dom o la ut på bloggen. Jag vet att jag lägger ut flera av samma, men det är ju olika vinklar på dom =)


Jag kan inte låta bli......


Har suttit o pratat med Anita i telefonen i flera timmar som vanligt. Men den här kvällen somnade jag inte i luren.. Det gjorde jag härom kvällen....


Vi har tagit två parti betapet,,, ja inte vann jag i alla fall  =(


Jag tror att hon fuskar.. Allvarligt,,, hon sitter med ett lexikon, sen ser hon till så att hon får dom bästa bokstäverna... Men hon ska få.. vänta du bara  =)


Ny städat, ny duschad, o nya sängkläder,,, oh de ska bli skönt att krypa ner...


Tidigare i kväll när jag va ute med Teddy så började jag skratta högt när jag tänkte på hur jag skrämde Nanna innan... Tur att det inte va någon som såg mig  =)


Hahahaha måste berätta en sak till, ja lite pinsamt men f-n så jag skrattade.


Nanna o jag skulle in till mamma o äta, så gick hon lite före mig, jämte henne gick Teddy.. Jag kände att jag behövde fisa lite, men tog i så det pruttadehahahahahaha... Hon tittade på Teddy o sen tittade hon på mig o sa,,,


- Va morrade han ???  Hon såg förvånad ut.. hahahaha..


När jag började gapskratta så blidde de en prutt till... Ops...


Hon sa att jag inte va riktigt klok...  Tur att det doftar rosor hahahaha...


Oh fy 17 vilket skitprat de blev nu... Ja då vet ni att även jag fiser =)


Jag sitter o skrattar högt så Anita frågar vad jag gör...


Nä,, nu ska jag avrunda..


Hoppas att ni alla har haft en härlig dag. Sussa gott Dröm sött.


Händerna under täcket...


Puss I Pannan


 


4 kommentarer:

  1. fisar kan vara roliga .))
    HA en fin dag, kram

    SvaraRadera
  2. du e så härlig o bjuder på di själv./b

    SvaraRadera
  3. händerna under täcket, men annars helt OK. Tack för dina roliga bloggar. Ha en fin dag. Kram!

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000031 maj 2007 kl. 12:43

    sej bör man...annars...Fnizz du ÄR inte vetti nånstan men du får mej att gapflabba! De tackar ja för,blir så gammal sååååå,hehe. Ha de, tokfia du...;)

    SvaraRadera