Bloggintresserade

onsdag 30 maj 2007

StädHjälp !!!

Jahaa då sitter jag här igen,,, äntligen.


I dag har jag fått städat, så nu har jag så fint,,, oj oj oj.... Har betalat ut lön oxå... Aj aj aj  =)  Fattig som en kyrkråtta eller vad man säger =)


Nä då,,, det är värt pengarna... Hon är så duktig Nanna. Hon fick spelet några gånger. Ja ok det fick jag oxå...  Jag smög mig på henne när hon stod o dammade min hylla,, hmm det är lite svårt att förklara. Men hon stod med ena foten på en köks stol o andra i sängen, ja jag tror att de va så. För hon stod lite bredbent i alla fall.. Så i knähöjd sträckte jag ut min hand o låssades ta henne, samtidigt som jag skrek till... Hon skrek ännu högre o segade ner i sängen... hahahahaha..


Jisses i min låda vad jag fick springa fort.. Hon kom med dammtrasan o klatschade till mig, jag sprang in till mammas lgh o hon efter.  Ja hon jagade mig några gånger..


Sen när hon moppade golven så moppade hon in sig ute i hallen o där fick hon stå tills det hade torkat hahahaha... Så underbart skön är hon...


 






 


Hon börjar bli lite otålig hahahaha...


När jag skulle in till mamma o ta lite bilder på hennes blommor så följde Teddy med,, ja altandörren va öppen så han såg sin chans o stack. Poff borta.


Förbenade hund,, men han kom tillbaka nästan direkt...  Hmm då tror han att de är till att fjäska lite så är allt bra.. O han tror rätt oxå den lille skiten.. Nä ibland blir jag riktigt arg, för de kan ju hända honom något när han sticker så. Därför har jag honom alltid kopplad.


Oh nu sitter jag o ska minska ner lite bilder, jag kör om min gamla dator som mamma ska ha..Får hjälp av Anitas son Janne.. Får väl lägga in lite läckra karlar till henne hehehe så hon har nåt att titta på. Ska lura på henne bredband oxå  =)


Hoppla,, kanske ska se om det är klart med den andra nu...


Hej hopp på en stund


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. 000000000000000000031 maj 2007 kl. 12:44

    en vals med "kvasten"! Känner mej yr.........hehe

    SvaraRadera