Bloggintresserade

tisdag 22 maj 2007

Fick ett vykort

från min kompis Bellan ,, Anitas barnbarn,,, skit bra låt.. Yeah yeah,, en sån rytm,, yeah yeah... Ehhh jag vet inte hur länge den har hållit på nu  =)


Tack så mycket för den fina vykortet med musik.. Blev så jätteglad =)


Har varit ute lite o tagit några BILDER SOM JAG LAGT UT igen =)  Det är svårt att låta bli. Men jag måste åka nån annanstans snart, så jag hittar lite nya saker..


Det tog lite på krafterna att vara ute innan.. Käkade lite mat hos mamma nyss, de va gott, men jag började känna mig lite ynklig igen.. Inte bra.. Jag måste bli helt bra så jag kan åka ner till Lena.


Jag ringde till henne innan, hon är ok. Men jag hoppas att hon blir bättre än ok snart.


Ska försöka få tag i Emma i kväll. Får jag inte de, så får jag skicka ett sms till henne så hon vet att jag har försökt.


Fick en jättefin teckning innan av lillhoppan Tilda. Hon ritade av mig som ung... Att jag kan inte begripa att jag va så himlens söt då  =)


Hon fick t om med en tandställning vilket jag aldrig har haft  =)


Ni ska få se vad fin jag är..


Ehh nu fick jag stänga av låten förresten, annars hade den väl gått hela tiden hehehe


Ha en mysig kväll allesammans, nu ska jag vila en stund


 


Puss I Pannan


 



 


Tog ett kort på teckningen så jag skulle kunna lägga in den för min scanner funkar inte. Så det är inte helt ok med färgerna, sen va de mitt fel att den blev lite sné 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar