Bloggintresserade

onsdag 23 maj 2007

Rensa bland dom tomma bloggarna

Att få till inloggen till profilen här inne i bloggen va bra gjort. Nu är det bara tre saker kvar, sen är allt bra..


1. Det skulle finnas så man kunde se vart den senaste kommentaren är skriven utan att behöva gå igenom alla inläggen.


2. PLOCKA BORT alla bloggar som INTE har använts på ca ett år. När man ska kolla nästa blogg så kan man komma till 10 bloggar där dom skapades 06 o inget har skrivit sen dess.


3. Att det kunde flyta på lite bättre, att man kan logga in o ta hand om sina GB;s inlägg sina PM , eller gå till sina vänners bloggar.


 


Är inte glad kan jag säga. Har försökt sova bra länge, men kroppen den värker som fan rent ut sagt. Har haft en kylklamp på skallen för att slippa skallevärken, ja det är väl något bättre.


Men jag är helt slut. Vill sova...


Senare i dag kommer Nanna o städar här, ohh det ska bli så skönt. Nästa vecka får hon sin första lön...


I dag är det 2 veckor kvar till jag åker till Stockholm... Måste börja förbereda mig mentalt... Det ska bli så roligt, men jag har ett stort problem...


Jag vill INTE lämna min lilleman hemma. Jag har seperationsångest. Tänk om jag kunde ta med honom.. Nää de går inte, jo jag vill.


Skickade ett sms innan till Emma, jag fick svar för en timme sen, så det va nog lite fördröjt.. Synd de, annars hade jag kunnat ringa henne tidigare i kväll, hon hade kommit hem.. Får testa i kväll igen


Nää jag stänger ner o försöker sova .... Dröm sött...


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar