Bloggintresserade

lördag 19 maj 2007

Tänk om man

kunde komma på nåt jätte tokigt att skriva...  Eller göra så man hade nåt att skriva om  =)


Det är ju inte det lättaste när man har taskig fantasi..


Ohhh herregud,, det är några barn ute o leker med sin pappa o han skrattar som en gammal kärring... Nästan i höga c... Oh va gräsligt..


Har varit lite tung i skallen i ett par dagar nu, men det är lite kvavt ute.. Skulle nog behöva åska till lite.


Oh på måndag ska jag till en ny optiker, jag måste få nya glasögon snart innan jag blir galen... Tur att jag vet vart knapparna sitter på negtantbteord...


 


Jo jag måste ju berätta om i natt. När jag skulle ut o pinka lilleman så blev jag livrädd för ena katten kom in springandes. Då hade inte mamma fått in katten, så jag tog hennes nyckel. Försiktigt försökte jag vrida om så hon inte skulle vakna OM hon sov.


Jag smög in i lgh för jag ville ju se om hon hade fått in den andra eller om han skulle komma traskandes efter en stund. Smög väldigt tyst till hennes sovrum. När jag ser henne fick jag bita mig HÅRT för att inte börja gapskratta, då hade jag skrämt slaget på henne. Där halvligger hon i sängen, tv står på, lampan är tänd o hon ligger precis under den , huvet lutar lite bakåt med munnen öppen. Vilken syn... Jag fick skynda mig ut , sen bröt jag ihop här inne.. Oh vad jag skrattade.


Jag frågade henne innan om hon inte hade hört mig när jag va inne, men hon vaknade till när jag gick för det smällde till när jag låste dörren...


Har varit o släppt ut katten i dag igen. Friskt vatten o ny mat. Så nu får hon vara ute till Moster kommer hem. Ja om dom inte redan är hemma nu. Då är kattvakts perioden över för den här gången. Det har gått smidigt, jag är mest rädd att det ska hända katten något när dom är borta.


Jag tror att jag ska ställa mig i duschen.. Har inget annat att göra. Jo de har jag väl men jag orkar inte   =)


OM jag är lat ??? Oh noo.   (yes)


Ahhh jag hoppar in. Skvalp skvalp,, ja om de är fläsket eller vattnet får ni inte veta hehehe..


 


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar