Bloggintresserade

fredag 1 juni 2007

Blir så trött när

allt ska strula ta mig f-n jämt...... Jag va så glad för att mina glasögon va klara en vecka tidigare...


Så glad o förväntansfull när jag tog av mig linserna o skulle sätta på mig dom..


????????????????????????


Stod som ett enda stort frågetecken..... Fan fan fan fan skit.


Jag ser INTE bra i dom.... Det känns som att det "drar" i vänster ögat, men det kan ju vara nåt jag bara känner,, men nåt ÄR FEL...


Självklart,, vad annars ?


Klart att det ALDRIG funkar på en gång...


Nu sitter jag här o känner mig nästan lite sjösjuk ...


Blundar jag med vänster ögat så ser jag bra med höger, men gör jag tvärtom så ser jag INTE lika bra med vänster...


Skit o pannkaka... 


Nu hinner jag ju INTE FÅ MINA GLASÖGON tills jag ska till Globen !!!


Man ser ju alltid bättre med glasögon än med linser, ja i alla fall när man är översynt, eftersom glasögonen förstorar, men det gör INTE linserna... Blaaaaaahhh


De är inte roligt alls.


Nu är jag lessen o tjurig... Riktigt lessen är jag.


Allt kostar så mycket pengar, men ska åka fram o tillbaka för att kolla synen, första gången misslyckades kollen, andra gången kändes de bra, men nåt blev fel ändå. Jag vet inte hur många gånger jag har åkt fram o tillbaka...


Jaja de är bara att ringa i morgon o fråga om dom kan kolla synen igen...


Oh jäsingens så surt de va,,, jag äter sura godisar... Passar mig nu. Men gott är de...


Förutom detta nu så har dagen varit bra.


Ringde o pratade med lilla Sara innan Lenas yngsta dotter, hon hade fått magkatarr, hoppas du blir bättre snart gumman...


Nu ringer telefonen,, det är Anita som ska säga god natt...


Hej på en stund


Puss I Pannan


'


Så här ser dom ut i alla fall


 

1 kommentar:

  1. 00000000000000000001 juni 2007 kl. 12:28

    DU, så va det för mej ÅXÅ! Det drog i mitt högra öga!Läs vidare kommentar under din sista blogg får du se!Du kanske inte heller tål specialglas? Jag var gråtfärdi för det gick bara inte!Dom bytte glas å NU ser ja ALLT utan ögondrag..Snacka me din optiker,stå på dej,vännen. KRAM

    SvaraRadera