Bloggintresserade

fredag 29 juni 2007

Önskar en God Natt =)

Tack  nyfiken i en strut  ... Jo det är skönt att kunna tänka på andra så slipper man tänka o känna den ständiga värken.


Har svårt att tänka på mig själv, som så många andra.


Det är jobbigt på nätterna, eller ja när man inte har nåt annat att tänka på eller göra. Värken har jag dag som natt, men ,, ja de känns bättre ...


Jag är en känslomänniska. Blir väldigt glad när andra är glada o mår bra. O lessen när andra är lessna eller mår dåligt. Som i kväll blev jag jätte lessen när jag pratade med Tilda. Mitt gullefjun.


Skulle önska att jag kunde skydda alla. Men det går inte. Men kan bara göra så gott man kan =)


Nu ska jag lyfta min feta röv o lägga mig =)


Hoppas ni sover gott nu...


Puss I Pannan ♥

4 kommentarer:

  1. Det är nog de tysta stunderna som man ska ta vara på... låta känslorna komma som de vill - gråta, skratta, eller bara njuta av tystnaden och sin egen närvaro *ler* För oavsett vad andra gjort mot en, så har man alltid sig själv... och man måste ju ta hand om sig själv, då ingen annan gör det. Kram till Dig och sov så gott! / SG

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000029 juni 2007 kl. 11:15

    kram till dej @-,-'- å en ros ;) Hoppas du hitta nåt till Sanna :)

    SvaraRadera
  3. Tur är det väl att man kan bli glad åt andras glädje, när livet e tufft! Jag funkar precis som du! Vilket folk sks va glada åt, att såna som vi finns, annars skulle det allt va bra kallt där ute! Hihi! Puss å kram

    SvaraRadera
  4. du låter. Det är en mycket fin egenskap som du har, var rädd om den. "Feta röv", ojoj, det låter så dramatiskt. Ha en fin fredag och var rädd om dig. Kram!

    SvaraRadera