Bloggintresserade

onsdag 13 juni 2007

Foto Tävling Igen =)

Ja då har jag skickat in två bidrag till expressens foto tävling. Temat är Kärlek.. Det är inte de lättaste. Men man tager vad man haver..


Jag fattar inte att expressen tillåter vissa bilder. Nu har jag INTE tittat igenom alla, men på en bild så är det två små barn som sitter helt nakna o pussas, man ser rakt in i skrevet på dom. Visst bilden är fin o barnen är söta... Men tänk vilket godis de är för alla jävla pedofiler !!!!!


Hittade gamla bilder som jag har lagt ut i foto bloggen. Dom är tagna med min lilla kamera, dom blev inte så tokiga.


Vet inte hur många tvestjärtar jag har haft i hjäl i kväll. Jag tycker de är så äckligt. Anticimex kommer inte förrns på måndag. Så jag får hålla mina fönster stängda.


Känns så bra att veta att killarna får sin sand till cykelbanan hehe.. Det va riktigt roligt att berätta de för dom.


Jahaa, nähäää,, jooo men visst.


Jo jag pratade med Lena o Emma innan i kväll. Dom mådde bra båda två.. Lenas blåsor i munnen hade blivit bättre, o det hördes på hennes tal.


Hennes syster va där, så hon kunde inte prata, kanske hörs i morgon.


Försökte få tag i Anna oxå, men hon sov nog..  Marcus han jobbar, så jag vet inte när jag ska ringa honom. Hoppas att dom mår bra.


Tilda har som vanligt varit här i kväll, ja hon är hos mormor, men mormor betyder oxå Anneli  =)   Snacka om att hon är en troll unge.


Nä nu får ni allt ursäkta, nu måste jag besöka damrummet  =)  innan de blir försent...


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. en fin bild förra gången det var tävling! Kul!
    men jag tar inga bra bilder, nä!
    Må gott o ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. i bilder på glada barn på en sommräng, eller unga flickor i examens klänning. tyvärr. men barns integritet bör skyddas! kanske bilden kunnat beskäras lite eller nåt? har inte sett den.

    SvaraRadera