Bloggintresserade

måndag 18 juni 2007

Virus Eller Hoax ????

Två ggr nu har jag fått upp konstiga saker. Ja det är från mina kompisars msn, men det är INTE dom som har skickat till mig. Det är text på engelska, sen skickar den en zipfil med bilder...


Är det någon annan som fått likadant på sista tiden ?


Jag skrev till windows nu o frågade va f-n som står på. För det är inte roligt när man ska behöva blockera sina vänner. Men dom vet ju om varför.


OBS.... Ta inte emot något om ni märker att det är nåt galet,, även om det är från någon som du känner...


För att vara på den säkra sidan, skanna era datorer... Jag har försökt att kolla upp om det är hoax eller virus, men jag har inte kunnat hitta nåt.


 


Så här står det på messengern ;


 


*-) xxxx ;) skickar photos.zip  
  
*-) xxxx ;) skickar photos.zip
 
Here are my pictures from my vacation
 
Here are my private pictures for you


Nice new photos of me and my friends and stuff and when i was young lol


Nice new photos of me!! :P

2 kommentarer:

  1. Jag fick nån jäkla kontaktannons med nån ryska,och massa bilder, som jag naturligtvis inte tog emot! Har också fått nåt skumt fråm min systersons adress, på engelska! Det är nån jäkel som kapar lösenorden som vanligt och skickar ut skit till alla kontakter på personens lista! Bara att anmäla! God natt på dej, och nanna så sött när du nu går och lägger dej! kram å puss

    SvaraRadera
  2. tack för varningen illena/natti på si /B

    SvaraRadera