Bloggintresserade

måndag 11 juni 2007

God Morgon på er

Solen skiner o det är stekhett ute... Har precis varit ute med Teddy, han drack lite vatten när han kom in o nu ligger han under skrivbordet. Trött som en gnu.. Inte gjorde han nr 2 heller *suck*


Träffade på vaktmästaren Anders (som inte är på detta området) han drog några fräckisar... Jag skrattade o glömde dom lika fort. Herregud, jag hade ju precis vaknat  =)   Synd att han inte är vaktmästare här jämt.. Den andra slö röven gick med Anders, jag vet inte va dom gjorde, men slö röven va såååå trevlig i dag, så jag undrar om inte han har fått sig ett av frugan =) 


När jag väl somnade så sov jag gott. Vaknade en gång av att det snarkade som 17 här inne... Testade ni snark i kanon eller hahaha..


Nu ska jag ta lite kräm o mjölk sen ska jag ner i lopplådan igen o zzzzznnnnnaaaarrrrkkkkaaaa en stund...


Akta er för solen, smörja in er o drick mycket vatten.


Puss I Pannan o ha en toppen dag


 


LYSSNA PÅ LÅTEN MAMA MED IL DIVO


Det är vad dom sjunger när jag tog bilden oxå  =)


 

2 kommentarer:

  1. Det passar lika bra på min pappa som är min älsklingsperson i hela världen. Ja jag erkänner jag är pappas lilla flicka. Tur man fortfarande har honom kvar många år till dock får jag hoppas. Ha en bra dag vännen och jag är så glad att du fick njuta av dina grabbar i globen. Kramis, J!

    SvaraRadera
  2. en trevlig sommar :)) Puss och kram

    SvaraRadera