Bloggintresserade

onsdag 13 juni 2007

Go Eftermiddag =)

I dag är det lite vila från solen det är skönt. Visst h*n tittar fram lite då o då.. O det fläktar så gott. Men jag vågar knappt ha öppet för alla tvestjärtar...


Har ringt till anticimex i dag igen o bönat o bett om att dom ska komma NU, men dom har så mycket att göra. Kanske kommer dom i morgon. *håll tummarna*


Dom är överallt, t om när jag skulle på toan i går kväll så va en där. Men så fort jag kom in o skulle ta den så smet den under toastolen, o jag va så pinknödig så jag måste bara sätta mig. Men jag kunde inte slappna av. Jag fick sitta o hålla upp benen i luften o de är inte lätt o kissa då. Sen satte jag ner mina stortå, men då fick jag rysningar o kände nästan som att den kröp upp mot mig. Tittar runt omkring, men såg ingen. Så de har varit mycket stök o bök för några pinkar där inne  =)


Jag somnade efter kl 6 i morse bara för att jag va på jakt efter dom.  Jaja de är bara att stå ut..


Herregud, Teddy sitter ute o ylar, det brukar han inte göra.. Säkert hans flickor som är ute, så det är lika bra att gå en runda då..


Ha de gott o håll i hatten  =)


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. äckliga djur,. blä,. dom och fästingar, ., Hoppas du får bukt med dom,. kram på dig

    SvaraRadera
  2. fästingar är lika äckliga dom.... Hoppas att dom kommer i morgon o fixar till de annas blir jag tokig.... kram kram

    SvaraRadera