Bloggintresserade

söndag 10 juni 2007

Nya Bilder =)

Ja då ligger IL DIVO bilderna ute på IL DIVO BLOGGEN..


Det är många bilder o vissa är mindre bra. Men det är inte så konstigt för jag satt ju en bra bit i från. Sen va det jättesvårt att ta mot det starka ljuset. Men jag är helnöjd med dom.


Ja hela kvällen är jag supernöjd med.


Jag har inte orkat skriva nåt speciellt för jag är helt slut efter resan... Har ganska ont oxå. Nu som först har jag hunnit smälta allt som har hänt.


Ska skriva lite hur jag har haft de, men nu ska jag krypa ner i sängen o försöka sova lite.


Det har varit en jobbig dag,, så fruktansvärt varmt så det har inte varit behagligt.


Dröm sött


Puss I Pannan


4 kommentarer:

  1. och hoppas att inte värk o värme väcker bomullsdrömmen/titta in i morgon/nattuggla i natt/Blessyou

    SvaraRadera
  2. viskar nu....skrev en kommentar till en av bilderna <:-)

    SvaraRadera
  3. morgon!
    Hoppas du mår väl idag :)) kramis

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000010 juni 2007 kl. 12:46

    de så gott du kan,vännen.Tänker på dej.../K

    SvaraRadera