Bloggintresserade

onsdag 20 juni 2007

En Ros Till Dig

5 kommentarer:

  1. För den fina gråa rutan! Den é väldigt fin, även om den inte är godkänd! *fnitter* Slapp i alla fall sticka mej på taggarna!Godnattkramar

    SvaraRadera
  2. underbart tjusiga dom gråa rutorna =) Det finns inga taggar på den här rosen... Lovar.. Det verkar som nån har rakat av alla taggar... Oh nooo, de är inte jag =) Ha en härlig dag när du vaknat Puss o Kram

    SvaraRadera
  3. tack borrar in näsan o känner de sammetslena bladen mot min kind/tack så här på möra/B

    SvaraRadera
  4. Sånna har jag i min minigarden, plockade ett knippa och gav ett födelsedagsbarn! Barn förresten - han fyllde 31, alltså en stor pojke..men min svärson, en svärmorsdröm!!!!pyss o kram

    SvaraRadera
  5. 000000000000000000020 juni 2007 kl. 21:27

    Så hette jag innan en karl kom in i bilden ;) Kramis

    SvaraRadera