Bloggintresserade

torsdag 28 juni 2007

Äntligen !!!!!!

När man ska sätta sig o skriva eller gå runt till er bloggare så är det


 



 


Börjar bli lite trött på detta. Det är inte roligt när man inte kommer in till er o kan läsa det ni skriver..


Men jag ska göra ett försök om en stund... Ska bara se till att Sanna börjar städa lite  =)


Gick upp ganska tidigt,, ja tidigt för att vara mig ,,, bara för att jag skulle kunna åka o hämta killarnas skyfflar. Mamma skulle ha bilen resten av dan... Läckra skyfflar vill jag lova, de va ingen skit inte. 5 x 250 kr.... Hade jag inte räknat med.. Jag ringde till Carina nu o sa att jag hämtat ut dom o hade följesedeln här, så hon ska komma hit o hämta den samtidigt som hon lämnar nätet till bandy målen.


Killarna va ute redan när jag åkte till Lindkvist Järn, dom stannade mig o frågade om jag skulle åka o hämta skyfflarna  =)


Dom va ett helg gäng som åkte efter min bil en liten bit.. Dom är helt galna...


När jag kom tillbaka så fick jag krypa fram med bilen för dom kom o mötte mig. Skyfflarna tog dom direkt o började gräva med. Men jag måste ta med mig en spritpenna o skriva på dom.


Jaja,,, nog om de.


Lilla gulliga Sanna som ska städa,, har ätit en liten mini pizza nu, hon sitter o kollar på dvd. Hmm får väl se om jag får städat i dag.. Men hon påminnde mig flera gånger om att det är lön i dag  =)


Ja vi får väl se sa jag hahaha..


Lika bra att publicera medans det funkar här... Sidan står fortfarande o laddar, så tröttsamt.


Hoppas ni mår bra.


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. min favobloggare gillar dig, Har så många goa sidor, Kanske ska byta sida helt som matte 49= Ängladamm har gjort,Ett tag tänkte jag göra det, idag kunde jag inte ens logga in ens, det brukar ju sköta sig automatiskt....Men sedan funkade helt plötsligt...Kramar på si i grävandet/B

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000028 juni 2007 kl. 21:55

    med ett fång kramar...så du inte ska va SÅÅÅ lessen.Å natti mä,stumpan..

    SvaraRadera
  3. Tack vad ni är underbara..... Gott o ha er .. Puss o kram o nattis

    SvaraRadera