Bloggintresserade

lördag 30 juni 2007

Lessen =(

Vilken konfirmation, helt underbart. Sanna är helt otroligt vacker. Ja alla barnen är fina. De va fint i kyrkan. Hemma hos syrran är det god mat mm.


 


Hur vet jag detta ? NÄÄÄ de gör jag INTE...............


Som vanligt är det ALLTID något som ställer till det för mig OM jag ska vara med.


Fick så ont i magen i natt, o de hade jag klarat av att gå med. Men när jag hade varit ute med Teddy i dag så fick jag ta ett litet snack med ulrik......


Jag spry, har ont i magen, skallen, känner mig febrig, aso.


 


Visst är de underbart att man alltid ska bli "svikaren". Är det inte för min jävla värk så är det nåt annat.


Jag är så trött o lessen på detta. Sorry måste bara få ur mig lite.


Hoppas Nina tar lite bilder så jag får se lite i alla fall. O att dom har det mysigt.


Det har ösregnat så gott som hela dan, ja nu har jag sovit lite på eftermiddagen, så jag  vet inte hur vädret har varit. Men nu är det varmt o skönt ute, solen skiner.


Nu ska jag krypa ner till Hilding (sängen) igen..


En slängkyss till er i stället.


 


ps,,, hmm konstigt att ni inte kan se bilden. kan ni förklara hur den ser ut ?  för det är ett porträtt (närbild) på en kille med en tår under ögat, sen nere till vänster vid det som glittrar lite är en tjej, ja ryggen på henne med ett halsband

3 kommentarer:

  1. ibland men man får leva med det oxå...hoppas de tar fina bilder och ger dig senare....krya på dig vännen/bless you

    SvaraRadera
  2. på bilderna, så känns det i alla fall som om du vart med lite! Avundas dej inte! Hoppas du får vakna utan magsjukan i morron! Kramar till dej!

    SvaraRadera
  3. Tack vad ni är goa.. Känns lite bättre nu. Jag har inte fått några bilder än, men de kanske jag får senare i dag. kram kram

    SvaraRadera