Bloggintresserade

torsdag 14 juni 2007

Spruta så mycket du vill =/

God Morgon.. Självklart är jag vaken   =/


Vilken dröm jag hade. Jag skulle gå o se IL DIVO, fick betala 400 kr,, alltså 200 kr mindre den här gången. Så jag blev lite misstänksam om varför de vart billigare. Sen tänkte jag att ok de kanske inte håller samma standard.


Fick reda på att dom skulle hålla sin konsert i ett varuhus som hade flera våningar.


När jag märkte att det skulle börja så slet jag fram min kamera o stod beredd. Japp dom kom ut på den våningen jag stod, alla trodde ju att det skulle vara där. När dom kommer ut så ser jag bara två av killarna resten va inhyrda. Ehhh ja de va t om en kille från ett jönköpingsband med kommer inte ihåg vad dom heter eller om dom finns kvar. Micke heter han i alla fall. Ett par minuter lallade dom lite på en låt sen åkte dom ner till våningen under. Jag sprang som en skållad råtta för att få lite bilder. Precis när jag kom ner dit, ja då åker dom längst upp, så under den konserten spelade dom 4 låtar som dom absolut INTE sjunger sprang jag upp o ner för att få lite kort. Jag fick ETT på Micke o någon helt okänd  ............


Jag skällde på dom, jag gapade o skrek o talade banne mig om hur besviken jag va.. Att jag va ett fans som dom inte kunde behandla hur som helt.... JAG VA EN STALKER.... (tack o lov att de bara va en dröm)


Mitt i allt så ringer telefonen, jag roffar åt mig tv-dosan o svarar hallå ???


Men det ringer fortfarande.. OJ, telefonen låt kvar... Bättre lycka den här gången, de va ANTICIMEX....


Då stod killen utanför o frågade om han kunde ta o spruta hos mig nu... Yrvaken som jag va sa jag,, ja du får spruta hur mycket du vill jag har längtat efter dig. Jag sa att jag måste ta på mig nåt så kommer jag. Självklart menade jag att jag kommer ut.. Ja de blev lite tokigt.. Man han flinade gott när jag kom ut med håret åt alla håll o kanter..


Jag som trodde han ville ha lite roligt, så ville han bara ha i hjäl mina små gulliga djur hahahaha...


Ohhhh va skönt att dom kom tidigare..


Nu hoppar jag tillbaka till min goa säng, Teddy är rastad, o han har fått mat. Så nu dyker jag ner...


Ha en härlig dag... Blås inte bort..


Blogga lugnt.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. Jag kan se det framför mig *fniss*. Tur han hade humor. Hoppas du får sova gutt och bättre drömmar nästa gång. Kram!

    SvaraRadera
  2. jag somnade om o sov gott till de ringde på dörren =) Ha en fin dag kram kram

    SvaraRadera