Bloggintresserade

torsdag 14 juni 2007

Hur gör man när man städar ?

Ja då har jag nystädat o fint igen.... Nanna kom hit i dag, hon kunde inte igår. Hon tog EU-kort. Lillan fyller ju moppe  =)  Grattis ♥


Så här gör hon när hon städar ...........


 



 



 


Nu vet jag varför de tar lite tid  =)   (skojar)


Medans hon tog bilderna/städade så va jag ute med Teddy. Jag gick förbi killarna som höll på att bygga sina hopp. Vi kom på att det skulle bli mycket smidigare om dom hade en skottkärra i stället för att ta ett spadtag åt gången. Så jag följde med ena killen hem för att hjälpa honom. Jag pratade med hans föräldrar dom va mycket trevliga o de va roligt att träffa dom. Det va helt ok att låna med deras skottkärra.


Dom är så gulliga killarna. Dom skrattar o har roligt. Dom pratar o är trevliga. I morgon ska jag försöka gå ner o ta lite kort på dom. Tsssst de är ju mina nya polare vettja  =)


Pratade med Tilda i telefonen innan, hon ville komma hit i morgon i stället för att gå på fritids... Så damen kommer redan kl 11.. Har lite svårt att lirka i gång kroppastollen på förmiddagarna, men hon vet hur läget är. Då blir de nog bloggande för hennes del. Hon hade varit inne o kommenterat hos mig innan,, tror nog att storasyster Nanna hjälpte henne lite. Men hon hade glömt att skriva sin egna blogg =)  Jaja de hinns ju med.


Oj vad trött jag är. Får nog röra på mig lite innan jag somnar framför datorn... Skulle se ut om jag fick hela alfabetet i pannan =)


Ha en fortsatt härlig kväll.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. När du nu behagar krypa under täcket *fniss*... Ser fram emot lillans blogg imorgon *L*. Tur hon har moster som hjälper till. Kram!

    SvaraRadera
  2. tjusit smycke ..sånt vill jag ha men fasiken de skulle ju inte synas ok fick välan vika opp lite när man ska visa den...ere inte tuttarna som hänger över så ere nog magarna..kram..:))

    SvaraRadera