Bloggintresserade

onsdag 20 juni 2007

Dröm Sött

Wow,,, snacka om att det är kvavt... Ska strax hoppa in i duschen. Har varit ute en snabbis,,,, ja de va en snabbis, Teddy fick pinka i farten medans jag sprang rundan hahaha... Ok nu ljög jag lite...


Har stängt alla fönster så han inte ska känna doften av tikarna.. Men det gör han säkert.


Så nu är det på med takfläkten o snarka med bara ett lakan. Det blir perfekt.


Hopp i säng o ha de bra =)


Oj, nån på tv sa - Jag är med barn... Hmmm synd, de va inte jag..


Dröm sött...


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. Men hallå låt stackaren porra av sig lite då*ASG*Eller så får ju
    du köpa öronproppar*L*(Hmm synd de inte va du som va med barn Hmm det är nog inte bara teddy som är översexuell.*S*) God natt och sov gott och ha en jätte skön dag i möra/kram

    SvaraRadera
  2. Jaaa visst skulle jag tillåta lite hanky panky... Men tanterna vill inte att deras små gullefjun ska få valpar *suck* hahaha.. Jag får köpa öronproppar om han fortsätter. Ja de va synd att de inte va jag som va med barn.... Översexuell ? Nääää, fasen jag är ju inte ehhhh de skippar vi hahaha... Dröm sött puss på dig

    SvaraRadera