Bloggintresserade

söndag 10 juni 2007

IL DIVO


Oj va hatten förstor  =)


 

2 kommentarer:

  1. Nu har jag kollat dina fotosajter. Jag är stum av beundran ... Jag kan inte se något som inte är fulländat. - Gú så bra fotat! Hur har du gjort?? Vad har du haft för kamera??

    Om jag måste hitta något att undra över är det bara som amatör jag gör det. Varför tycker jag att bilderna med "barn och cycklar" är överexponerade?

    Vill du Läsa min roman,Gú så har jag börjat lögga ut kapitlen på På "PYB"

    Sök på GogaPompa - utan mellanslag mellan orden, så kan du hitta mina texter om du letar lite.

    Kram Herr-tellus

    SvaraRadera
  2. Blev väldigt glad över det du har skrivit. Som jag har sagt innan så är det roligt med kritik. Hur jag har gjort =) ja du,,, jag har haft lite tur .. Klickar för fullt. Jag har lånat en Olympus av min svärdotter så jag passar på att ta så många bilder jag kan medans jag har kameran här. När det gäller "barn -cykel" bilderna så är det som sagt "barnens" bloggsida. Dom har en cykelbana där dom hoppar med sina cyklar o dom tycker om när jag tar kort på dom. Jag har lovat att lägga ut alla bilder jag tar. Därför är det så många. Håller alltid ett ord =) O jag älskar att se barnen ha roligt. Jag ska se om jag hittar din roman o läsa den. Hör av mig annars. Kram kram

    SvaraRadera