Bloggintresserade

lördag 16 juni 2007

Cykel bilder, hund bilder, o blom-mag-skor mm bilder =)

Oj vad bilder jag har lagt in på mina olika bloggar nu. Cykel bilder, hund bilder, o blom-mag-skor mm bilder  =)


Har jag väl börjat så märker jag inte att tiden går så fort. Skulle lagt mig för längesen.


Blev lite sugen på min sallad nu.. Ja den är inge fet, så den kan man äta med gott samvete... Fast kanske inte på natten =)


Nån som vill ha ?
Ok jag har gjort min egna dressing oxå, den är 10% fett i... Inte så farligt =)


Nu får ni ha en toppendag när ni vaknar.


O jag ska jag krama kudden..


Hahaha jo visst ja,, jag fick ett sms för en stund sen där det stod;


- Hej , jag är sugen ! Är du ?


Jag svarade;


- Om det gäller en resa är jag sugen. Om de gäller nåt annat har jag skallevärk...


Jaja,, dumma frågor får dumma svar hahaha... Tokiga kompisar man har...


Kanske får låsa alla fönster här så det inte kryper ner nån i sängen =)


Dröm sött...


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. anneli hur gå man i på nar man ska hemta matt

    puss o kram skumbanan ♥ ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  2. Hoppas du klarat dej utan inkräktare i natt! Visst flyger tiden i väg, när man sitter och grejar med burken! Ha en go da i dag och kramas massor! Kramar till dej

    SvaraRadera