Bloggintresserade

måndag 11 juni 2007

Tack Anita

som tog emot mig med öppna famnen till sitt hem. Det känns ännu inte som jag har varit där eller på globen. Som jag sa innan så känns de mer som ett 3 dagars telefonsamtal  =)


Det va roligt att träffa din familj ehhh ja även Janne då =)


Men nästa gång slänger jag ut honom från balkongen hehehe.


Det va mysigt att träffa min lilla kompis Bellan oxå... Ja dom andra barnen med.


Du får hälsa Anki o tacka för en otrolig kväll. Som jag skrattade.


Jag ser framför mig hur jag sitter o spjärnar emot så jag inte ska glida ner från sätet när vi åker tunnelbanan.. F-n vilka hala byxor jag hade.. Det va nära ett par gånger att jag satte mig på golvet.. De hade sett ut.


Jag är så glad att Anki lärde mig hur jag ska skaffa salt om det tar slut hahahahahaha.. Du har verkligen lyckats med att fostra dina barn hahahaha


Håller på att ladda ner lite musik som nån av tjejerna filmade på Globen =)   Gabi tror jag de va.  Men jag vet inte om det lyckas än, för det är segt som sirap.


Både jag o Lilleman är nydushade o gosiga... Är helt darrig efter fighten i duschen med honom. Han är liten, men ack så man får jobba...


Nu skulle jag säga nåt mer, men det svalde jag visst ????


Ja de va väl inget viktigt.


Tack igen Puss & Kram Gummi Banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar