Bloggintresserade

onsdag 27 juni 2007

Killarnas möte med kommunen

Grannen har fått sina blommor vattnade igen. Jag har inte gjort så mycket i dag, har haft lite migrän.. Det va ganska längesen jag hade de nu...


Skulle fått städat i dag , men Sanna ringde o sa att hon hade glömt bort sin älskade moster buhuuu....


Asch gör ju inget, hon kommer i morgon. Då ska hon få städa ordentligt hehehe...


Just nu sitter jag o langar... Hmmm får man verkligen de ?


Jahaaa,, jag langar så mycket jag vill....  Det är ju mina bilder som jag tog på IL DIVO..... Jag langar över dom till Mai... Stackarn hade slarvat bort sina. Klart att jag delar med mig då...


Då har vi haft möte med Carina på kommunen. När jag kom ut innan så va killarna ute, en hel hög, fast några fattades.


Dom va så förväntansfulla, det sken om dom. Jag hann inte mer än att runda huset ut till gatan så hörde jag nån ropa nu kommer Anneli............


Sen skrek dom o frågade om hon inte kommer ?


Jooooo skrek jag tillbaka, dom kunde väl inte vänta på svar tills jag hade kommit fram till dom  =)


Jag hade med mig min lilla kamera, o fy säger jag,, va svårt de va att ta kort med den nu när jag är van vid Ninas braiga kamera....


Jaja,, jag tog några bilder i alla fall, samma - likadana - So What ! Killarna vill att jag ska ta kort då gör jag de.


Vi gick runt o kollade lite på fotbollsplanen.. Killarna ska få flera lass matjord i stället för sand som dom kan bygga hopp av. Sen ska dom få klippa gräsmattan så att dom ska kunna ta fart utan att behöva cykla ute på vägen för att få fart.. Lite svårt att förklara. Men det kommer att bli bra.


Sen ska dom säga till föräldrarna att dom ska såga ner en stor gren som är lite farlig o en mindra trädstam som oxå är i vägen. Så det är bara att hoppas att någons pappa ställer upp...


Jag fixade så dom ska få 5 skyfflar oxå... Skit bra... Dom har 2 st nu, men det är knappt inga skaft kvar, dom flisar sig hela tiden. Så jag ska åka o hämta dom i morgon.


Fixa lampan som är trasig,,, nya nät till innebandy målen.


Sen ska dom få en cykel ramp.... Yes... När det blir kunde hon inte säga. Men nu är allt i rullning.


Jag måste maila till Carina så att dom får in en ansökan om detta, bara för att det ska komma från killarna.


Ja jag tror att detta kommer att bli toppen.


Jorden kommer dom få snart, så dom har att göra sen  =)


O nu börjar de på tv, så jag tittar in om en stund..


Puss I Pannan..


Bilder ligger inne i killarnas blogg..


 



 

2 kommentarer:

  1. Kul när det går framåt. Ungarna måste ju ha nåt att göra, dom med! Här ska kommunen bygga ramper och skateramp och en bana för inlines å en för bmx! Kul att det fixas sånt. Det är uppskattat! Nattiskramar

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000028 juni 2007 kl. 12:18

    en toppen-"mamma"! Ser till att barna får de dom behöv.En ROS till dej! Kramis.

    SvaraRadera