Bloggintresserade

fredag 22 juni 2007

Midsommar Afton !!!

Ljuvligt underbart regnväder  =)  Visst är det härligt. Mig spelar inte så stor roll för jag kommer knappt ur sängen i dag. Men jag tänker på alla andra som är ute o firar nu, speciellt barnen..


Ska ta mig lite att äta,, mamma har fått in sin mat (bilderna)  Ja de ser inte färg glatt ut, men gräslöken o de hade hon själv  =)  Såsen hade jag lagt upp i fina "ägg" kluttar, men dom rann ut nästan direkt ...


Blev riktigt besviken när jag noppade jordgubbarna innan, jag tyckte att jag kollade dom ganska noga i affären, men tydligen så har dom blivit mjuka/blöta under natten. Så nästa gång när jag handlar jordgubbar ska jag hälla ut alla, o lägga in bara dom jag själv vill ha.. Skiter i vad andra säger för det är jag som betalar dom. Självklart ska jag inte kladda på dom jag INTE ska ha  =)


Så detta blev mammas mat i dag med lite dessert..


Hoppas att ni har det mysigt. Nu ska jag oxå äta...


Puss I Pannan


 



 


4 kommentarer:

  1. din dag har varit bra. Kramisar i massor

    SvaraRadera
  2. mums desserten får mig att börja längta efter mera jordgubbar...uua mig mycke mat idag men göttigt...Ledsen för att du inte var så pigg idag/B

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000023 juni 2007 kl. 12:56

    du mår bättre ida,vännen.Du får STOR-kram från Skåne...;)

    SvaraRadera
  4. bloggen avslutad23 juni 2007 kl. 16:12

    mums, är så svag för efterätter,(. kanske inte i dag)ser så gott ut,. ha nu en trevlig lördag,. kram

    SvaraRadera