Bloggintresserade

måndag 25 juni 2007

Separations Ångest =(

En hel dag o kväll utan bloggande.. Inte illa  =)


Datorn sattes inte på förrns sonen kom hit... När dom åkte hem så stängde jag av den o somnade. Men nu åkte den på en stund.


Marcus O Nina kom hit vid 4 tiden. Vi åt lite, Marcus hade med några filmer som han hade laddat ner. Men det blir bara att man sitter o halvtittar o halvpratar  =)


Dom va så snälla så dom gick ut med Teddy åt mig. Det kan vara skönt att slippa de nångång.


 


Jag har sovit några timmar i kväll, men vaknade av att jag va tung i skallen. Så det är väl ingen risk att jag somnar om än.


Skit är de på tv.. Kanske skulle kolla på nån av filmerna som Marcus hade med sig. Oj, dom glömde visst att ta med sig dom. Det har dom nog inte märkt än.


I morgon kommer kommunen o ska kolla planen. Får se vad hon säger. Barnen hade fixat med sina hopp men det har ju regnat så mycket så lite har blivit förstört.


Annars har det varit några lugna dagar nu.. Ja jag har ju haft 2 söndagar den här veckan =)


Tänkte se om jag kommer runt på era bloggar lite nu.. Håll tummarna..


 


Jo visst ja.... Nu har jag inte Ninas kamera kvar  pust stön o stååååånk.......... Gud så tråkigt... Ajj de smärtar lite,, ja de gör de allt... Jag vill ha en kamera NU............


Tack Nina för att jag har fått låna den såååå länge.. Puss


 


Dröm sött.


Puss I Pannan


 

6 kommentarer:

  1. Hoppas att dina båda två söndagar var bra. Du har rätt, inte mycket på TV nu för tiden. Mysingen och jag hade spelat in en film som vi såg. Ha en fin dag. Kram!

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000025 juni 2007 kl. 10:15

    tippetippetipptapp,tyst i huset,illena sover......smyger in och säjer gomorrn å tack för att du titta till mej när ja sov ;) Kramisar i mängder till dej...

    SvaraRadera
  3. du fick sova ordentligt sen... Inte roligt när ngt stör. Sedan önskar jag dig en bra dag idag och hoppas värken lättar. KRAM!

    SvaraRadera
  4. bloggen avslutad25 juni 2007 kl. 14:41

    du har rätt , inge vidare på tv, men man ska väl njuta av sommaren säger dom, Ha nu en bra dag,. kram

    SvaraRadera
  5. här kommer jag me lite kramar...see you läter e på G...hehe/B

    SvaraRadera
  6. Tråkigt att du har ont så ofta.Hoppas att du kan få en skön kväll utan att du har ont/kram

    SvaraRadera