Bloggintresserade

söndag 17 juni 2007

En riktig GENTLEMAN

Innan när jag va nere o fotade killarna lite så kom det två andra mindre killar. Eftersom jag inte vet vem dom är, så "gömde" jag deras ansikten. Jag gissar att dom va syskon,, så den äldre skickade i väg den lille längst ut i vattenpölen, o där blev han sittande.


Trodde jag  =)


När ena cykel killen ser vad som händer så lägger han i från sig cykeln o PRATAR med den äldre om att så FÅR MAN INTE GÖRA. VAD ÄR DET DU HÅLLER PÅ MED ? Han sätter händerna på höfterna o traskar ut för att "rädda" lillen som sitter o tittar förtvivlat.


Jag stod nog o såg ut som en fågelholk..  Jag fann mig i alla fall så jag tog kort. Synd att jag glömde vad han sa till den andre. Men när han hade dragit upp lillen, så fick den sig en tillsägelse igen om att inte göra så.


Jag kände mig lite stolt.. Vet inte varför,,, han är ju inte min son. Men han är min kompis  =)


Dagens Hjälte..... Är en från The Huligan Bikers... Yes.


High Five... O saken va biff...


Ehhh 9 år o sätter en annan på plats på rätt sätt.


Det är ju inte så konstigt att jag tycker om att kolla på dom. Dom är så sköna... O man får sig många goa skratt.


Puss I Pannan


 


 



 



 


8 kommentarer:

  1. hehe...tänk vad syskon är "snälla" mot varandra. Vill inte tänka på vad syster min, o jag gjorde mot varandra i en viss ålder/B

    SvaraRadera
  2. nää inte jag heller,, jag tog med mig syrran in på toan o låste dörren, sen klippte jag av hennes långa hår... kramelikram

    SvaraRadera
  3. jag va inloggad på tildas,,, de va hon som skulle skriva....

    SvaraRadera
  4. vetu jag kan hla alfa betet jag skavisa dej abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö hahaha...

    puss o kram

    SvaraRadera
  5. grabbar hitta på? På den gemensamma studsmattan i mitt bostadsområde peppade 8-åringarna varann om att studsa näck!!! DÅ kom en moralens väktare och kalsingarna åkte på kvickt som attan...Sen frågade "min" 8-åring: varför fick vi inte vara nakna? ja, berätta de du! Kram

    SvaraRadera
  6. vad du är duktig.... Puss O Kram

    SvaraRadera
  7. Ja du,,, dom kan hitta på bus.. Va 17 de är ju bara låta barnen vara sålänge dom inte far illa... Du får vara med nästa gång dom studsar =) kram kram

    SvaraRadera
  8. alltid önskat mig ett syskon som man kunde busa med så där,. har syskon, 2 bröder, men är man sladdis så vart det aldrig det där bus och lek,.Men fick 3 barn själv, som hade bus och stoj med varann,. tack för du kommer hälsar på mig ,. har försökt allt , komma in på min sida,. vet inte hur många mail jag har skrivit,. ger snart upp,. Men alla på expressen kanske har gått på semester,. för jag får ju inge respons på frågorna,.suck,.Undra om aftonbladet har blogg,. hm,. ha nu en skön kväll,. och sov gott när du somnar,. kram

    SvaraRadera