Bloggintresserade

lördag 16 juni 2007

Grodor som hoppar

Varför tänker jag inte innan jag säger nåt ? Ok de är inte alltid grodorna hoppar  =)  Men väldigt ofta.


Jag höll på i köket innan i dag, o Teddy satt ute, rätt som de va börjar han skälla som f-n o jag skyndar ut. Då ser jag Morfar på mammas tomt... ???


Dom gångerna han kommer hit så vet vi om de, då är det bestämt från början... Så jag blev ganska snopen när jag såg honom.


Så i stället för att säga vad roligt att du är här sa jag;


- Men va gör du här ???


Jaja,,, som sagt, jag tror att de är första gången han dyker upp så här.. Började ju undra om något hade hänt.


Men han va hos Krister, (min morbror) så han tog en sväng till mamma.


 


Snacka om att de har varit en livlig natt... Varenda gång jag skulle ut o filma så tystnade de...


Det började nog vid 3 tiden, ja jag är inte säker. Men det skällde nåt så in i håvete.... Teddy började skälla oxå.  Men jag hörde vad det va som skällde ute. BOCKEN.... Hua, jag tycker att det låter läskigt när dom sätter i gång.


Hade jag gått ut så hade jag säkert sett den, för den va utanför. Skatorna höll på att kraxa oxå, så jag vet inte om dom jävlades med Bocken. Kanske hade han med sig hela familjen, då brukar de vara ett jädrans liv.


Så fort jag höll på att somna så satte han i gång, sista gången jag hörde honom va vid 5 tiden, sen somnade jag.


Jag får väl sätta mig nere i dungen o vänta på dom i natt  =)


Jag kan ju sitta o skälla lite oxå hahaha..


 


Sanna o jag spelade ett parti Dam på msn,, jag vann, ja ok de va precis  =)  Hon va duktig. Vi hann bara en gång, hon ska ut med sina kompisar nu.


Kollade Tildas blogg innan, ja även kommentaren hon skrivit här.. Oj oj oj vad jag skrattade. Hon är för skön. Linus hade inte skrivit nåt om fotbollen än, men jag hoppas att de gick bra.


 


Ringde till Marcus innan, men han hann inte prata som vanligt. Kompisar, kompisar... *snyft*  Jaja,, jag är ju bara hans mamma.


Jag tycker att det är jobbigt att inte ha den kontakten som man alltid har haft innan. Det har alltid bara varit han o jag. Vad jag än har gjort så har han varit med. Jag vet att han har sitt liv o sin "familj". O dom mår bra, o har det gått, det är ju de som räknas.


Men jag kan ändå inte hjälpa att det känns jobbigt. Att jag saknar honom så mycket.


Ja så är de.


 


Ska ringa o se om Lena är piggelin...


Blogga lugnt o håll er i skinnet  =)


Puss I Pannan  

3 kommentarer:

  1. kontakten finns kvar,. mellan er,. ändå,. Tror inte du bara är hans mamma, du är hans mamma,. Och kontakten ,det kan ingen ta i från er,. Ha nu en skön lördag kväll,. kram

    SvaraRadera
  2. för dina ord... Jo jag vet ju igentligen att de är så, men saknaden gör så ont... Ha en mysig kväll kram kram

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000016 juni 2007 kl. 22:14

    går några år då ungarna ska ut å flyga å fara.Sen kommer dom "tillbaks" och är "vuxna" ;) Ta väl hand om dej under tiden,så ska du få se...Tro mej,ja vet ;) Goa gonattkramar till dej,vännen.

    SvaraRadera