Bloggintresserade

torsdag 14 juni 2007

Dittan & Dattan =)

Tidigare när jag o Tilda gick ut med Teddy så gick vi förbi fotbollsplanen där killarna har sin cykelbana..


När vi är en bit i från så hör jag en av killarna säga..


- Titta där kommer hon...


Vi gick ner o pratade lite. Dom höll på med sina spadar. Så vi får se vad det blir..


Vi pratade oxå om skateramp. Ja ok dom pratar o jag försöker förstå. En sån som är sån, som kan vara sån osv...


Vi fortsätter att gå runt hembygdsgården, hinner inte innandör dörren förrns Tilda ska BLOGGA  =)


Tänk va hon är lik moster....


Ja nu har jag gått runt o kollat alla små husdjur... Splatt, splatt, splatt , kasta, kasta........... Några tvestjärtar har jag haft ihjäl..  F-n de kryper på hela mig .....


Ska skaka mina sängkläder sen ska jag vila en liten stund  =)  Ja om jag kan...


Puss I pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar