Bloggintresserade

måndag 18 juni 2007

Världen är bra liten =)

Har suttit o kollat runt lite på skateramper, ja jag måste ju lära mig lite när jag ska ansöka till nästa sommar till killarna  =)


Sen satte jag mig o skissade lite, men det är inte lätt, för jag kan inte ens göra en streck gubbe....


Så jag ringde upp till henne som jag pratade med sist o frågade om dom inte kunde skicka ut någon hit så vi kunde prata om det.


Då frågade hon om jag va Marcus mamma.


?????


Sånt är lite läskigt när man själv inte ens har haft en tanke på vem man pratar med. Då visade det sig att det va Marcus kompis mamma som jag har pratat med...  Det hörde jag ju när hon sa de. Knasigt.


Så nu har vi bestämt en tid den 25;e kl 16;00.. Får inte missa den nu.


Har ringt om mina linser oxå,,, hade bara fått till ena ögat, o det kommer jag inte långt på. Mina andra glasögon har kommit, men jag åker inte till stan två ggr bara för den skull.  Då hade beställningen "trillat" ur... Så dom fick beställa om igen... Min vanliga tur.. Blaaahh.


I dag behöver jag inte vattna grannens blommor, det gjorde jag igår.. Ja nu ska jag vattna hennes blommor hela sommaren igen.


Ja nu har jag inte tid att skriva på en stund, för nu pratar jag IL DIVO med Emmzen.... Hon va oxå på globen  =)


Puss I Pannan


 

1 kommentar:

  1. där ser man! man vet inte vem man hittar bakom kröken! Kul att mötet blir av i alla fall! Kramar i massor

    SvaraRadera