Bloggintresserade

torsdag 21 juni 2007

Snart kommer

städhjälpen.... Härligt. Nu behövs det verkligen. Det blev inget i går för hon har varit på konfaläger...   Undra om hon hittade nån snygging =)


Snacka om att det är varmt/kvavt i dag... De är riktigt äckligt väder. Gott att det är molnigt annars hade de varit ooooliiiidliiiigt.


Skulle behöva åska lite.


Jaha, så fick jag ett sms innan att mina linser hade kommit. Typiskt när jag ändå va i stan i går. Tar de nästa vecka.


Tror att jag ska åka ner o handla lite i dag, eller i morgon jag har inte bestämt mig än  =)


Nu ska jag ta mig lite kaffe... Ha en härlig dag


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. bloggen avslutad21 juni 2007 kl. 17:28

    kan du inte skicka hit människan,. (L),. ha nu en bra dag,. kramar

    SvaraRadera
  2. hahaha jag höde dej me faktis

    SvaraRadera