Bloggintresserade

torsdag 21 juni 2007

Hon låste altandörren från utsidan sen lät de;

Innan i kväll när jag precis skulle hoppa in i duschen så kom Tilda in o ville skriva i sin blogg  =)


Sagt o gjort det gjorde hon. Hon satt här själv o trugade o jag hann duscha klart.


La mig i sängen medans hon skrev de sista, sen kom hon o la sig jämte mig o vi pratade om dagen. Precis när jag skulle säga till henne att jag måste sova lite så säger hon att hon skulle in till mormor så jag skulle kunna somna  =)


Jag fick världens goaste puss, hon klappade mig på kinden, o pussade även pannan på mig..


Sånt är underbart.. Hon låste altandörren från utsidan sen lät de;


- Hej då, love u, sov gott , love u, hej då, ses i morgon, love u, hej då....


Självklart sa jag samma saker tillbaka sen somnade jag gott.


Va ju bara tvungen att berätta detta oxå  =)


Dröm sött..


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. annars glömmer man ju.../gomöra när du läser det här/B

    SvaraRadera