Bloggintresserade

tisdag 12 juni 2007

Go Kväll =)

Goa vänner.. Sitter ni ute o steker er än ? Hmm har suttit ute en stund, men det blåser så,, visst det är jättegott att det fläktar, men det är inte skönt för mina muskler, så det blir små stunder i solen. Går lika bra de om inte bättre  =)


I dag fick jag tag på Mattias i Kommunen.. Nu ska killarna få ett lass med sand..  Skulle det inte räcka så ska jag ringa till honom igen.


Tyvärr fanns det igen budget till någon skateramp nu,, det får jag söka till nästa sommar. Men jag ska redan nu lämna in en ansökan. Ska prata lite mer med killarna om det är nåt annat dom vill ha  =)


Lika bra att passa på....


Teddy ligger ute i skuggan o njuter för fullt.


Oj oj oj jag måste visa något... Ett ögonlock.


Jo i går hade jag kunnat ta världens bild på ett Rådjur.. Han va nästan inne på min lilla gräsplätt..  Här på bilden ligger Teddy utanför våran grästäppa. O den lilla lilla röda pilen är precis där rådjuret sprang upp o Teddy börjar skälla så han vände o stack..



 


Men precis innan de, så tänkte jag hämta kameran för att ta lite kort på mammas blommor... Tänk om jag hade gjort de, då hade jag kanske kunnat knäppa av på rådjuret.


Ja man kan inte få allt, har ju redan fått en på bild  =)


Har nu haft Lukas på besök med sin lilla gräsklippare i plast. Oj så han har klippt fint... Ja Jennie va hemma, men han ville komma in till Andeli ändå  =)  Det låter så gulligt när han ska säga mitt namn, att dom ska krångla till det ännu mer än vad dom behöver =)


Teddy höll på att få sig en dusch, Lukas drog ner byxorna o tänkte kissa lite på honom,, oj oj så han skrattade, jag oxå. Ehh mamma blev inte så glad, men jag sa att de hände inget. Han gick in till mamma oxå o käkade en köttbulle. Klippte golvet inne hos henne med sin gräsklippare  =)


Sen ställde han sig utanför häcken o låssades ringa på "dörren" kom in sa jag.


- Hej gö duuuu ? o sen skrattar han..


Mamma visade honom att dom små krypen äter upp hennes blommor. Inte bra sa han. Hon tog loss ett blad o tittade på de,, gissa vad jag gjorde ?


Jooo jag hämtade kameran.. O nu ska jag lägga in lite bilder igen.


Annars har de inte hänt så mycket mer i dag. Jo jag har ätit god middag hos mamma oxå,,, färskpotatis o köttbullar.. Yummi.


Grannen va nere innan o tittade på MINA IL DIVO bilder  *stolt =)


Nä nu ska jag redigera lite bilder.


Hej hopp.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar