Bloggintresserade

måndag 25 juni 2007

Karlar-Fäder = FÄ (inte alla)

Hahahaha Kan du inte småländska kvast..... Kav me brö....  Här kan vi inte uttala RRRRRRRRR... Ja vi låter gräsliga...


Jag vet när jag pratade med Anitas barnbarn dom första gångerna, hon sa bara VA  VA VAAA


Morrrrrrrmorrrrrrrrr jag förstår inte vad hon säger  =)


Sen när jag va o hälsade på dom sa Bellan till mig att jag pratar skånska hahaha,,, vilket jag inte gör.


Det är roligt med dialekter..


 


Visst är det så att när man har kameran med sig ut så kommer inte dom där ögonblicken som det gör när man har kameran hemma.  Därför är det lite roligt att man kan hitta djur som inte kan springa i från en =)


Nu ska du se att jag kommer att få dom här ögonblicken hela tiden bara för att jag inte har Ninas braiga kamera här mer... Jag kommer att ställa mig o stampa med fötterna i marken som en barnunge  =/


Undra om jag får nåt för min lilla kamera ? Den är ju faktiskt fin, de är bara de att jag vill ha mycket mer nu....


 


Karlar-Fäder = FÄ...........


Ja ok inte alla. Det va tråkigt (nyfiken) att pappan backade. Blir så trött på sånt, fattar dom inte att det är sina egna barn dom sårar ?


Din pojk kommer att minnas sveket från sin pappa, sen kommer han att minnas den som alltid ställt upp. O det känns väldigt bra.


Jag förstår inte vad det är som gör att många föräldrar kan behandla sina barn som sopor, som nåt katten har släpat in ?


Min pappa brydde sig inte, sonens pappa började inte uppföra sig som en pappa förrns sonens konfirmation. Den dagen glömmar jag aldrig. Den va så lyckad.


Tyvärr så är det väl lite så än att de är på pappans villkor. Men som sagt så är jag jätteglad att dom har fått kontakten nu.


Gör bara inte som jag gjorde,,, jag skyddade honom i alla år, jag sa att han jobbade, när han i stället gjorde andra saker då han skulle ha sin son.


Det är inte roligt när man får kämpa själv, men man blir stark, för att inte tala om stolt när man ser vad man har åstadkommit.


Hälsa dumfan från mig....


 


Oj, blev visst lite upprörd nu... Tänkte tillbaka några år. 


Ska gå ut lite med Lilleman så han får pinka av sig... 


Puss I Pannan  

7 kommentarer:

  1. Du e bara en sån som jag, som bryr sej för mycket skulle jag tro! Man känner andras smärta alldeles för påtagligt! Kramar till dej vännen!

    SvaraRadera
  2. Gulle dig.. Jo det kan vara lite jobbigt att bry sig för mycket, man lever sig lätt in i andras problem o vill hjälpa till. Men det är sååå skönt när man vet att man kan göra nåt för andra. Hoppa upp o sparka honom på smalbenen.. Så ska du se att det känns bättre =) Oj jag glömde ju gå ut med hunden hahaha,, ja de går ingen nöd på honom han sover.. Puss o kram på dig

    SvaraRadera
  3. Sopig pappa reas ut, skitbilligt faktiskt! Han är jättecharmig, rolig, pratsjuk, en centrumfigur som är fullständigt värdelös på allt vad fadersegenskaper innebär, han är även en ekonomiskt sinnad talang. Fä-et är en dunderflopp vad gäller förstånd och empati angående sina barn samtidigt som han verkligen kan konsten att hacka på deras mor. Henne blev han för övrigt så arg på när hon inte ville leva med honom längre, att han för att hämnas flyttade inte mindre än 47 mil bort.
    Denna brak-flopp reas nu ut till allmänheten - Skaffa en nästan gratis idiot du också!!

    SvaraRadera
  4. Vi gör en postorder katalog med alla Fä;n i.... Kostar gratis hahaha

    SvaraRadera
  5. 000000000000000000026 juni 2007 kl. 11:33

    tur att vi finns,vi "svaga"(flin) kvinns... Kramis..

    SvaraRadera
  6. Är det ingen som nappar????
    =)

    SvaraRadera
  7. vi får tvinga på nån "villig" varelse =)

    SvaraRadera