Bloggintresserade

fredag 29 juni 2007

Men va fasen,,, dom smakade gott =)

Sådär ja, nu är jag ensam igen, ja förutom Teddy då... Tilda har gått in till mormor ... Vi har pratat lite allvar i kväll. En del saker gjorde mig väldigt lessen, men det är sånt som ska rättas till.


Eftersom jag inte har sagt de innan (ungefär 1000 ggr)så säger jag de nu, att Tilda är min sötaste lillunge. Hon är busig, charmig, o helt tokig  =)   Alla mina 4 barn är underbara.. Ja ok,,, 3 av dom är ju syrrans  *S* men jag säger att dom är mina oxå...


Vid femtiden gick jag ut med Teddy, jag skulle möta Carina från kommunen hon skulle få följesedeln o jag skulle få två nät till målen.


Sen va de bara att ställa sig med killarna o byta ut dom. Det va INTE gjort i en handvändning kan jag lova.. Det tog ca en timme. Lite knöligt va de allt, men nu har dom nya nät oxå.. De är kul att fixa tillsammans med dom ..


Oj jisses jag kom på nu att jag har glömt maila till Carina ang rampen... Påminn mig någon hahaha..


Mmmmmm jag har ätit superfina jordgubbar med glass o grädde yummi.......  Köpte 2 liter innan när jag handlade.. När jag satt o njöt som bäst kom jag att tänka på det som stod i tidningen i går tror jag de va om att dom som plockar gubbarna skiter på dom  bläääässcchh...


Men va fasen,,, dom smakade gott  =)


Jag ringde o pratade med Lena innan i dag.. Vi pratade länge, hon är ganska pigg. Hade visst lite feber i morse. Men det va bättre när vi pratade. Det är svårt att fatta att hon är så sjuk som hon är, att det kommer att ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja...


Vi hoppas på bra väder nästa vecka o att hon ska vara pigg så ska vi åka till Toppen o käka isglass o bara mysa.


Får väl ta henne på ryggen o släpa upp henne *S* Det skulle se ut..


Börjar bli lite slö nu.. Kanske skulle försöka titta runt bland bloggarna o sen krypa ner o krama kudden lite..


Ja de gör jag..


Nu kommer jag snart på besök OM allt funkar  =)


Puss I Pannan o dröm sött allesammans

2 kommentarer:

  1. bort dej själv mitt uppe i allt göromål bara! Godnattkramar

    SvaraRadera
  2. Jag är bara inne snabbt och säger god natt till dej/kram

    SvaraRadera