Bloggintresserade

torsdag 14 juni 2007

Måste jag damma ?

Hahaha nu försöker Sanna komma undan dammningen..


- Anneli alltså typ jag dammar kanske i mitt rum en ggr/mån , så de är bara onödigt..


- Jasså vill du inte damma ?


- Nej


- Behöver du inte, men då får du ingen lön,, de blir avdrag


- Ehh


Hon dammar  =)


Hon ringde på dörren vid ett tiden o jag sov jättegott. Jag tror inte att jag drömde nåt.


Hon har precis satt i gång o städa, det är ju lite annat som ska kollas innan, datorn, tjata osv..


Jag visade henne min IL DIVO T-Shirt... - Ohh den kan väl jag få ha o sova i säger hon då.... Sure Bettan.


Ojjj snacka om att de blåser ... Jag hade för mig att de skulle bli fint väder i dag.. Ja de gör inget. Det är skönt som de är. Sitter o njuter av mitt kaffe.


Ja visst ja jag måste ringa optikern, mina andra glasögon har kommit. Men jag åker inte in o hämta dom förrns alla mina linser oxå har kommit. 


Jahaa nu sitter hon o spelar piano  =)


Lika bra att jag ringer innan jag glömmer de..


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en skön kväll/kram på dej

    SvaraRadera
  2. i dag har jag vat på tsk och det va rolikt för vi helde vaten på ...(vet inte va han heter) mammav stog i köket

    puss och kram skumbanan.

    SvaraRadera
  3. lilla gullhöna, så du fick inte skriva allt själv för nanna... de är rätt,, jag skulle oxå hällt vatten på dom... duktig tjej..... puss o kram på dig oxå,, älskar dig...

    SvaraRadera