Bloggintresserade

söndag 17 juni 2007

Hej Hopp !!!

Ett ögonlock !!!


 


Så ja,,, fick gå o hämta lite mer kaffe.. Slurp sa de, så va första muggen slut.. Kanske va lite extra sugen i dag =)


 


Det känns som jag håller på att bli lite ynklig... Lite förkyld i näsan =/


Aaatttjjjoooooo  jahaa där satt den. Oh va skönt.


Har absolut inget vettigt alls att skriva om känner jag. Har varit lite förvirrad i dag, har trott att det har varit måndag, så är det tråkiga söndag.


 


Anita ringde till mig en snabbis i gårkväll. Ja de va snabbare än en snabbis. Hon ville höra mig ljuva stämma sa hon. Hur ska hon klara sig på landet hela tiden... =)


Klart att hon gör, hon har ju barnen att ta hand om.


 


Har inte öppnat min incredimail på flera dagar, men jag ser hur det trillar in mail. Vågar knappt öppna nu för det lär vara några tusen.


 


Det är ganska skönt väder ute.. Eller skrev jag de redan ?


Jag skulle vilja ta med mig kameran ut, men det är ett detkanbörjaregna väder.... Känns som att dropparna hänger i luften.


Jag måste ut hur som helst, för Teddy ligger o gnisslar. Antingen är han p**** eller så är han babbig....


Inga bockar i natt inte... Alla höll sig i skinnet  =)


Sköt er nu. Blogga lugnt.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar