Bloggintresserade

söndag 24 juni 2007

Gääääsp

Ja då blev det två söndagar den här helgen  =)  eftersom jag trodde att de har varit söndag idag/ igår, så blir det en tråkig söndag till i dag..


Ja tråkig behöver den inte vara för de.


Har legat o kollat på tv i kväll. Den va bra, men jag har redan glömt va den hette.. Express nånting va de. Handlade om en som smugglade hasch hahaha jag vet inte ens hur man stavar till de. Jag orkar inte googla..


Hoppas att Marcus o Nina kommer hit i dag. Jag har sagt att jag inte vet än, men va fasen jag har ju ont i alla fall, sen är det bättre än innan.


Vet inte vad jag ska göra för mat bara.. Men det ordnar sig. Tänker INTE köpa pizza igen, får bara en massa äckel päckel i som INTE ska vara där.


Jag har fortfarande inte kommit in till era bloggar. Det är riktigt surt, för censur surt


*gääääääääääääsp*


Nä nu stänger jag ner för natten. Dröm sött allesammans. Ha en bra dag när ni vaknat...


Puss I Pannan


 

3 kommentarer:

  1. 000000000000000000024 juni 2007 kl. 10:50

    vännen! Hoppas verkligen att din "2-dra" söndag blir en FIN dag.
    önskar dej allt gott,kram å puss /K

    SvaraRadera
  2. bloggen avslutad24 juni 2007 kl. 12:59

    inte lätt hålla reda på dagarna, denna helg, men 6 mnd till julafton, så du vet, (L) men ha nu en bra dag, hoppas du kommer på någe gott att äta, kanske kan få lite insperation,kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att vi kommer in här hos dej då! Kramarna ska du få, dom slipper du inte ifrån! Kram, kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera