Bloggintresserade

lördag 23 juni 2007

Hej Hopp

En dag utan regn. Skönt. Satt ute en stund innan i kväll med en av grann tanterna som har Iza (pudeln)


Det har varit en lugn dag. En dag där allt har gått i slomotion..


Har suttit o lagt in lite bilder i två av bloggarna här inne. Vet att det är några som ser nästan likadana ut, men det går inte välja en av dom bara  =)


 


Jo jag ringde till Tilda i går kväll o frågade om hon hade plockat blommor o lagt under kudden ...


Det hade hon gjort, men hon verkade lite besviken för hon hade INTE drömt om nån kille  =)


Men jag sa till henne att det är inte säkert att man gör de första gången man lägger blommor under kudden, eller så kan du ha gjort de utan att komma ihåg. Då kommer du säkert ihåg det till nästa midsommar. O det godtog hon..


Vilken tur att INTE jag plockade blommor o la under min kudde... Ni kan aldrig gissa vem jag drömde om ?


PARIS HILTON............... Herregud, jag har inte ens läst senaste skvallret om henne.... När jag berättade de för Tilda så skrattade hon.. Ja tänk om Paris o jag ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, näääääääääää blaaahh.


 


Kommer fortfarande inte in till er i bloggarna, till profilerna kommer jag, men inte längre. Kan inte ens gå in i min vänlista, ja de har jag inte kunnat på länge. Synd bara att jag inte la ut länkarna till dom som är med på listan, för jag kommer ju inte ihåg alla som finns där.


Nu blev de lite snurrigt =)


Marcus O Nina hade en bra midsommar. En kompis va o hälsade på hos dom. Tror att han har åkt hem till sitt i dag.


Hoppas att Lena har haft de bra. Hon åkte till sin sambos barn o barnbarn över natten. Hon behövde komma bort lite.


O nu ska jag ringa till Anita,, ja hon är hemma tills i morgon för hon glömde sina migrän tabletter... =)


Hoppas att ni alla har haft en härlig dag. Själv har jag trott att de har varit söndag hela dan =)


 


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. har också trott att det var söndag idag. En liten märklig känsla. Ha det bra och sov gott sedan. Kram!

    SvaraRadera
  2. nog lite söndagskänsla över lag! Allt e så lungt och tyst överallt, så det är lätt att ta fel. Sov så gott nu och kramar till dej!

    SvaraRadera
  3. o ut en stund.....Bara latat mi idag....

    SvaraRadera