Bloggintresserade

tisdag 26 juni 2007

En liten present flickor ok pojkar oxå =)

Hej hopp gummi snopp  =)


Hemskt va kvällen går fort när man har roligt.. Ja roligt o roligt, jag har suttit o tubat en bra stund nu....


Sen har jag filat lite på en bild (slarvade ihop en), men den blev sådär. Övning ger färdighet ... 


Kvällen har varit lugn, det regnade lite innan. Jag har inte tittat ut nu så jag vet inte om det regnar än..  Sitter med hörlurarna på o pratar med Kristina. Har pratat om allt o inget  =) Mest inget..


Har inte haft tv;n på,, på hela kvällen så nu har jag säkert missat  nåt skitbra....


Ska krypa ner nu o se om jag kan vila ögonen lite... Kan jag säkert för jag har inte sovit innan i kväll. Måste bara ta en shower först.


Hoppas ni har haft en bra kväll... Dröm sött.


Blogga Lugnt


Puss I Pannan


 



det va den här som jag gjorde, men den blev grynig, orkade inte göra om den. han skulle även andas lite mer,, jaja, han lär väl inte dö i alla fall =)


 


 

1 kommentar:

  1. 000000000000000000026 juni 2007 kl. 11:30

    undras hur hon gör..... :) häftit är de i allafall... Ha bra da...

    SvaraRadera