Bloggintresserade

tisdag 17 mars 2009

Whitesnake - Too Many Tears

Här kommer några bilder på Liam som jag tog igår. Han åt gröt för 3;e gången o de smakade supergott. Jisses vad han åt. Inga sura miner där inte. Nina hann knappt skeda in gröten...


 


Lite god juice oxo, morotsjuice tror jag de va. Det va så roligt att se hur duktigt han åt. Han har vuxit otroligt mycket sen jag såg honom sist.



 


Sen blev de lite efterrätt oxo. Puren va lika god den. Liam gapade stort o va helnöjd.


 


Här satt han o väntade in andra portionen gröt. Titta en sån söt liten grötmun han har  =)



 


Han fick en ny vårjacka o cepa av mig o gammelmormor.


Han blev tuffast i stan... Självklart ska han smaka så den duger..



 


Avslutar med ett gulligt skratt. Klippte bort Nina, hon va lite väl sexig på ett visst ställe o de finns så många äckelgubbar på nätet.



 


Hoppas att ni har haft en bra dag o att ni mår bra.


Jag känner att det är fortfarande väldigt jobbigt med allt. De vill liksom inte ta slut.


Jag tittar in till er när jag har lite mer ork. Stänger ner datorn tidigt ikväll igen. Ska försöka somna snart.


Ni får sova gott när det blir dags.


Puss I Pannan


En liten sång till natten.


" target="_blank">,

8 kommentarer:

  1. Lena i Los Angeles18 mars 2009 kl. 00:08

    Vilken liten sötnos! Är han ett halvår nu eller? Kram Lena

    SvaraRadera
  2. på lille sötisen! Kramar om här miss i nassen, kan inte sova. Gäddan

    SvaraRadera
  3. längtan till barnbarn blir allt större **ler** kramar...

    SvaraRadera
  4. Vilken rund och go liten kille han blivit! Man vill bara gosa på han! Kramkram

    SvaraRadera
  5. Mmmm visst är han är sötnos =) Ja han blir 6 månader nu den 24;e mars. Tiden går så fort. De känns som de va förra veckan han föddes =) Ha de gott min vän kram kram

    SvaraRadera
  6. Tack, ja visst är han gullig den lille. Fast han är inte så liten längre. Han är så duktig plutten. Ha en mysig kväll så hörs vi. kram kram

    SvaraRadera
  7. Jag förstår att du längtar o när den dagen kommer, oj oj den blir underbar.. Då kan du inte sluta le =) Myskram

    SvaraRadera
  8. Haha ja visst är han rund o supergo. Jag lovar att han är verkligen snuffsvänlig hahaha.. Mysigt värre.. Kramelikram o myspys

    SvaraRadera