Bloggintresserade

söndag 29 mars 2009

Vad eldar folk med ?

 


Det är gräsligt att gå ut. Så fort jag kommer utanför dörrarna så blir de som ett "lock" i halsen på mig.


Röken dom eldar med är så stark så de börjar tjuta i luftrören på mig.


Det kommer in i min lgh så jag kan inte ha mina fönster öppna. Ja nu o i morse hade jag de för de va så varmt inne. Men det verkar som att det mest kommer in i sovrummet.


På tal om rök, stackars killen som krävs på 300.000 kr för att han stoppade en brand i ett studentkök.


Linus va den som upptäckte branden o skrek för att varna dom andra.


Det va 20 boende där så alla använde sig av köket.  Köket är 15 år gammalt o de godkändes inte för 5 år sen. Lulebo stämmer Linus nu för detta o via hyresgästföreningen kom han i kontakt med en advokat som försökte få till en förlikning.


Men hallå,,, killen är ju oskyldig. Vad är de för advokat som inte "fightas" för sin klient ?


Det förstår man ju direkt att han o Lulebo har lite kucklasju ihop.


Nöj dig inte med detta, byt advokat.


Det luktar ju ruttet ända hit. Ingen i deras bolag kommer att säga något.


STOPPADE BRAND krävs på 300.00 kr


 


Jag vet inte när jag somnade i morse, jag kollade i alla fall på lilla huset på prärien en stund. Sen somnade jag, sov inget innan dess.


Men jag drömde om en vacker blå fjäril som jag försökte fota, o jag smög på den här fjärilen hur länge som helst. Men det va som den retades med mig =)


Sen drömde jag om en massa fotoutrustningar hit o dit. Ja de är tur att man får drömma om de lite.


Ska nu läsa vidare i tidningen.. Ha en bra dag.


Puss I Pannan


 

1 kommentar:

  1. för att aftta fammo @nneli,hm! Sov gott o zzzzzzzzzz kraam

    SvaraRadera