Bloggintresserade

tisdag 10 mars 2009

Ica i Taberg

 


Akta dig för att åka till Ica i Taberg.. Nää de är absolut inget jag bara säger. Dom är livsfarliga där.


Jo jag har varit på Ica o handlat skinka till Teddy. De va ingen i charken när jag kom så jag plingade i den lilla söta klockan .... pling pling jaha den hördes knappt ändrade lite på plingkulan o plingade igen. Intressant va =)


Jag står o tittar på en stor låda som dom har en massa roliga saker som bara kostar 10 kr... Jag älskar dom lådorna, de är lite bra att ha saker. Tittar o svävar iväg en liten stund.


Ska vända mig om o plinga igen då står " M " redan där o jag blev så rädd så jag tjoade till rakt ut. Hon trodde att jag hade både sett o hört henne, men det hade jag inte. Jag lovar att jag vaknade, jag va så trött innan men nu är jag pigg o vaken. Tur att de inte stod nån äldra jämte mig för jag hojtade till rejält. Tänk om jag hade skrämt dom .... Inte bra.


Nä nu ska jag gå ut med min lilla ludna bebis. Han hummar o brummar lite. Så självklart får han som han vill.


Puss I Pannan o akta er för BeRgA tRoLlEn


 


" target="_blank">,


 


Lena till dig min vän

1 kommentar:

  1. Lena i Los Angeles10 mars 2009 kl. 18:16

    Jag kan riktigt se det hela framför mig! Mig hade du skrämt slag på om du tjoar så där inne på ICA. Jag hade slängt mig platt på golvet och sökt skydd... I väntan på något farligt. Ha ha ha! Ha en bra dag! Kram Lena

    SvaraRadera