Bloggintresserade

fredag 6 mars 2009

KANSKE NÅGOT AV DETTA ?

Jag satt här inatt o kollade på lite bra att ha saker.


En sån här fothållare till duschen skulle underlätta mycket. O den är lätt att flytta om man vill de. 



 


Även handtaget skulle jag behöva. Jag har alltid en förmåga att bli yr i huvet så fort jag måste blunda för att inte få vatten i ögonen. Den kan man även använda om man har badkar vilket jag inte har  =)



 


Den här massagemattan såg ut att vara jätteskön o de är oxo något som jag skulle kunna tänka mig. Jaa den vill jag ha.



 


Okishowa kudden 


Ger en mer avslappnad och behaglig sömn dom förebygger:
- Smärta
- Muskelspänning
- Svettningar
- Stel nacke
- Sömnproblem
- Snarkningar
Okishowa kudde formar sig efter huvudet och nacken och ger därmed fullt stöd, vilket resulterar i att ryggen håller sig rak. Sömnen blir vilsam, avslappnande samt du vaknar pigg och utvilad.


Den här kudden är oxo något jag har tittat på väldigt länge nu. O självklart vill jag ha den oxo.



 


Massagekudde, knådande 


Undergörande ( vet jag väl inte om den är ) massagekudde ger hälsa och välbefinnande. Massagekudden masserar och knådar din rygg, skuldra, vader och lår. Den stimulerar blodcirkulationen och aktibverar cellerna Den ger avslappning och minskar muskeltröttheten. Ergonomiskt utformad för bästa effekt. 4 massagehuvuden


Massage är ju underbart skönt, ja ontskönt. Men det är svindyrt att gå till en massör, ja visst en gång kan jag spara ihop till men om det ska ge något måste man underhålla massagen o de kostar mycket mycket. Jag brukar inte gå på sånt här, men dom här produkterna tror jag på. ( alla produkter )



 


O så har vi spikmattan. Jag klarar inte av akupunktur för jag får så vansinnigt ont. Något som jag har bett mamma om ibland är att hon ska " borra " in sina naglar i nacke, axlar o rygg på mig för det är så skönt. O jag tror att den här spikmattan kan vara lika skön med sina spikar. Så jaaaa detta är oxo något som jag vill ha.



MEN som Tony Erving sajjerrr är detta en förmögenhet att betala o de går inte. Jag kan ju önska mig något av detta av Tomten =) Jaaaaaa.


Eller kanske när jag fyller år =) Jaaaaaa.


Keep on dreaming. Ja tack de ska jag göra...

6 kommentarer:

  1. hade jag länge funderingar på! Pöss. Jag mailar dig om ett par bilder om du vill fixa? Kram Gäddan

    SvaraRadera
  2. direkt?
    Ta det du vill ha på *avrop*!
    Kommer det fingrar ur massagburken eller?

    HK. Kai//

    SvaraRadera
  3. Hade ? Har du köpt den då eller la du ner köpet ? Japp jag fixar något... Kanske strippar av dig kläderna så lägger jag ut dig naken här hahahaha... Skojar. kram kram

    SvaraRadera
  4. Nej nej de kan jag inte göra. Men detta är bra att ha saker som jag gärna vill ha, men OM jag köper så får de bli nåt billigt. Ah vem lurar jag, de blir inte att jag köper nåt de finns inte pengar till de. Jo så är de att fingrarna smyger sig igenom massagekudden härligt va =) De är 4 knådekulor eller vad dom heter , massagehuvud heter de ju. HK

    SvaraRadera
  5. i bilden på spikmattan i priset?????? Jag vill också ha en del av dessa praktiska grejer...Kram på Dig...

    SvaraRadera
  6. Ja du de skulle han göra tycker jag. Då är det ju inget pris hahaha.... Ska vi slå till på de ? Du tar mattan o jag tar karln hahahaha.... Ok, vi delar väl lika =) Kram kram på dig.

    SvaraRadera