Bloggintresserade

fredag 20 mars 2009

TREVLIG HELG

 


Vad jag är trött på att ständigt vakna med skallevärk. Jag tror att de kommer från nacken. När jag väl sover så ligger jag illa plus att jag slarvar med min bettskena. Jag måste bättra mig med den. För jag biter ihop tänderna så jag knappt kan öppna munnen. Det blir alltid ett flourtuggummi på morgonen som lite morgon gympa för käkarna.


Sitter o surplar kaffe, men jag får nog lägga ner skallen lite.


Hämtade Iza innan, hon ska vara här idag för Rohde är på urnsättning.


Nä nu har jag flera som hamrar i skallen på mig.


Ha en bra dag


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. jag vad alla snickare som man inte får fatt i håller hus, i din skalle verkar det som de träffas med jämna mellanrum !! Ha en bra helg så gott som det går Anneli !!Kram // Mormor

    SvaraRadera