Bloggintresserade

måndag 30 mars 2009

ÄCKLIGT ATT MÅ ILLA

 


Oh fy vad jag mår illa. Jag går nog o ser ut mest som en fågelholk för av någon konstig anledning så är det obehagligt att stänga munnen.


Jag önskar att jag kunde få ur mig skiten, men det är oftast så här när jag blir dålig. Det bryter aldrig riktigt ut. Utan det står o stampar, går tillbaka o sen står de o stampar lite till.


Kom precis in, gick bara en liten runda. Men va kallt de va nu. Fast de va skönt att komma ut.


Jag har tänkt mycket på Ingrid idag. Chilli eller hur hon nu stavar sitt namn finns inte mer. Hon va lika gammal som Teddy. Men hon hade ju haft ep-anfall länge nu. Inkan, du vet att du ringer till mig när som helst. NÄR SOM HELST...


Vad har hänt med expressens första sida ?


Allt är så ihoptryckt. Det är så förvillande med den designen. Visst kan dom ändra, men "matta" ner de lite för det tar över o jag blev snurrig i skallen.


Jisses va barnen skriker utanför, de är speciellt 2 barn som inte kan prata normalt utan måste skrika. Det är skitjobbigt. Annars är det så mysigt att höra hur alla kommer fram med våren, allt blir levande igen.


Nu håller snön på att försvinna o jag hoppas inte att det blir mer. 


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar