Bloggintresserade

torsdag 12 mars 2009

FLYGRÄDD

 


Jag sitter o kollar på teven ; Stockholm - Arlanda.


De är inte så konstigt att man är flygrädd. För nu när man ser allt som strular får jag nästan hjärtklappning.


Tekniskt fel - en himla massa knappar. Ja jisses säger jag bara.


Jag längtar till en semester i värmen , men ja flyget är mindre roligt.


Buss har jag åkt o de är fint när man kan se allt, men vilken tid det tar. Sen kör dom som galningar o jag kan ju inte sitta längst fram o bromsa o gasa åt dom =)


Ja nu börjar de igen.


 

3 kommentarer:

  1. jag hade kommenterat här, men det var väl bara lösa förbindelser hahahaha! Nattakramen iaf hoppas du får sova........Gäddis

    SvaraRadera
  2. från London, har inte haft nog med timmar de senaste dagarna... Sov gott... Kramsiar

    SvaraRadera
  3. ...om du visste hur mycket det strular med buss och tåg. Och bil. Det är likadant överallt, men inget är mer övervakat och reglerat än flyget. Lovar!

    SvaraRadera