Bloggintresserade

söndag 8 mars 2009

Svarta blickar !!!

 


Snacka om svarta blickar !!!


Nu när jag va ute med Teddy så såg jag två tjejer komma gående åt mitt håll. Dom pratade o tittade mest på varandra o fortsatte att tjata.


Rätt va de är så stannar dom upp o jag får blickar som skulle kunna slå omkull mig direkt.


Jag fattade inget. Slängde bajspåsen i holken o tittade lite försiktigt för att se om jag kände dom.


Nää du, här fattade jag precis vad det va frågan om.


Ena tjejen lyfte upp foten o tittade under skorna, o den blicken jag fick oj oj...


Hon skrapade skon i snön o fortsatte stirra på mig. Då fick jag hennes blickar för att någon annan INTE hade plockat upp skiten efter sin hund.... Tack , jo självklart tar jag åt mig även att jag precis hade stängt igen locket på skitholken för där i låg min hunds skit.


Så jag tittade tillbaka o jag hoppas att hon fattade mina blickar som sa ;


- HAAAAAAAAA rätt åt dig. De va inte vi !!!!!


Usch nää jag måste lägga mig jag mår inte bra.. Känner mig konstig på nåt sätt.


Puss I Pannan


 

5 kommentarer:

  1. när hundbajskolven dök upp? Allt annat brukar bli osynlig då!

    HK.

    SvaraRadera
  2. JAg blir också sur mär folk "glömmer"att plocka upp bajset, men jag är ju inte bajspolis, dt finns bättre saker att pyssla med..........

    SvaraRadera
  3. höjden var väl på Tenerife, där fanns det en gata som ALLTID var full i bajs. Vi kallade den för bajsgatan. Inte trevligt. Krya på dig! Kram Gäddan

    SvaraRadera
  4. kan jag bli frustrerad arg på andra som inte plockar upp efter sin lilla älskling... Kan man inte plocka upp efter sig ska man inga djur ha Thats it:))) Krya på dig stackare. kommer tebaks senare och checkar ifall du mår bättre.Kram..

    SvaraRadera
  5. Folk som kastar sig över en innan man hunnit plocka upp i tron att de ska ta en på bar gärning!!! Tråkigt för dem för precis som alla andra så avskyr jag att trampa på bajs och plockar ALLTID upp efter mig!!! Och hur många andra av de som klagar och gapar har inte katter som tassar ute... Jag klagar inte på dem?!!! Nä, sluta angripa folk utan skäliga grunder, anser jag! Ser man ngt uppenbart så naturligtvis kan man säga till. Men dra inte alla över en kam...

    SvaraRadera