Bloggintresserade

torsdag 19 mars 2009

VÅRBILDER

Tog med mig kameran när jag gick ut innan. Tog bilder på allt möjligt, jag är så sugen på att fota så de blev som de blev.


Lite krokusar är inte fel... 



 



 



 



 



Påskliljor i kruka fick jag av Tilda, Linus o Sanna när jag fyllde år. Såna däringa mini mini liljor. Måste ju ta kort på dom oxo.



 



Jag blir så sur, jag hade precis stängt av kameran för att den inte skulle dra ur på batterierna när det här lilla planet susade förbi rakt ovanför oss. Jag knäppte på kameran o försökte ta så gott jag kunde. Efteråt såg jag att jag hade fel inställning, men det blev lite bra ändå


 



Tilda ( i svarta kläder ) o hennes kompis L är ute med sina kickbikes eller vad dom heter. Hon är alltid så gosig, det spelar ingen roll var man träffar på henne så är de puss o kram som gäller. En riktig myspysunge...


 



En liten grind som stod på glänt.


 



En trasig liten boll som låg alldeles ensam..


 



Efter promenaden satte vi oss på bänken en stund, det va så skönt med solen som värmde oss. Självklart blir de ju godisdags för hundarna. Iza tittar snällt på godispåsen, ja de är en bajspåse utan bajs. Dom är väldigt bra att ha som godispåsar oxo så blir dom använda en gång till sen när godiset är slut.


 



Hon tog inget godis förrns jag sa att hon fick de. Dom är för härliga.


 



 


Det här skärpet har legat där i många år, tänk så mycket man hittar i naturen. Får se när kameran åker med ut nästa gång.


Nu är jag så trött o har sån värk så jag kan inte sitta vid datorn mer. Så nu kryper jag ner till Hilding o hoppas att han är snäll mot mig.


Kanske tittar jag in lite senare.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. bilder, Anneli fammoo!!! Du e ju jätteduktig! Kramgäddan

    SvaraRadera
  2. jättefina, gillade alla men den på påskliljan (den sista) var jättefinast!!! :-D Om du ursäktar uttrycket!!! :-D Annars då? Kram på dig

    SvaraRadera