Bloggintresserade

fredag 6 mars 2009

Trädens Ålder

 


Sådär ja, då har vi varit ute på en promenad, de va skönt men jisses vad det känns i musklerna. Jag längtar så tills de blir barmark o lite varmare.


Jag har fortfarande ont i foten, men nu har jag haft ont så länge så jag kom inte ihåg vad jag hade fått ont för. Jag frågade Rohde o vi tänkte, jag sa att ; 


- jag har nog haft ont i ca 2 veckor


- Nej de har du haft ont längre.


- Va har jag?


- Ja då


Hon kom fram till att jag hade ont när hon va på MR-rtg o de är två veckor sen. Så en månad är de nog.


Orsak ? *tänk* Jo sa hon då att jag hade ju fått kramp under foten.


Jaaa de kommer jag ihåg nu. Så nu har jag gått illa så länge så nu sitter de ovanpå foten istället.


Vi sa de att vi är så vana vid värken så vi tänker inte längre på hur - vad - när eller varför. Skrämmande.


Vi gick förbi ett hus där dom hade klippt ner lite småträd. Man kan ju se på träden hur gamla dom är. Så jag bad Rohde stanna , sen tittade jag i ansiktet på henne. Hon frågade vad jag gjorde , så jag började skratta o sa det med träden. Då kanske man kan se i ansiktet hur gammal man är på rynkorna...???


Hahahahaha..... Ja hon är inte född än. Hon är så slät o fin så  =)


De är kul o skämta.


De ska gudarna veta att jag behöver. Har ångest idag, de är inte roligt alls.


Det är för mycket helt enkelt.


Jag vet inte om jag sa att ssk;an ringde från VC i går o sa att det har blivit lite fel....... Igen.....


Läkaren va inte där så hon kunde inte fråga varför hon bara hade skrivit ut mina propavan för 10 dagar ? Eller min magmedicin......


Hon vet att jag inte har några kvar, men vad gör jag ? JO jag får snällt vänta för att se varför läkaren vill bråka nu.


Nä nu ska jag leka lite med Gäddan hehehehe...


Ja ok, inte med henne utan med ett par bilder. Vi får väl se vad som händer , jag kan inte säga nåt ,,, de får hon göra hehehe.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. sussa gott sitt inte uppe för länge...kram....

    SvaraRadera
  2. Natti natti till dig oxo. Jag ska inte vara uppe försent =) Jag kan inte sova.........Jag ska göra ett nytt försök... Kram kram

    SvaraRadera