Bloggintresserade

fredag 6 mars 2009

LET´S DANCE

 


Ja då är det 5 par kvar. Nu blir det tufft. Hur ska det gå ?


Spännande spännande.


Är vi på hugget nu ?


Njae, sådär . Jag kan ju inte låta bli att skriva lite gallematias som vanligt.


 


Först ut är ;


Morgan - Helena ; Då får vi hoppas att dom får bättre poäng ikväll.


Elegant, sensuellt, inlevelse, starkt, jag hittar inte orden. Kläderna är snygga. O dom är bara TOPPEN. Dom måste få 10;or rakt igenom.


poäng - 9  9  8  9  njae dom skulle ha högre poäng


 


Jahaa då blev de kissepaus.................... Perfekt tajming. Hann både kissa o gå in med katterna till mamma innan de började igen.


 


Ja då kör vi igen...........


Niklas - Jeanette ; Vilken härlig blå klänning. Den va jättesnygg. Jag älskar den låten. Dom kunde dansat mycket bättre. De va stelt på något sätt. Tafatt...


poäng - 7  6  7  6  något för höga poäng tycker jag.


 


Laila - Tobias ;  Ohhhhhhhhhh jädrans vad maffigt de va. Helt otroligt. Jag ryyyyyser. Hon är så duktig. Det va buller o bång för hela slanten. Dom ägde dansgolvet. Punkt slut  =)


poäng - 10  10  10  10 hahahaha yeeeeeees kunde inte bli bättre.


 


Alla dessa reklampauser, de är bara onödigt.


 


Elisabeth - Tobias ; Oh hon ser ut som en gräddbakelse. Vad fin hon är... Men hon ligger tyvärr väldigt risigt till ikväll. A kiss i still A kiss laaa laaaaaaaaa la lala laaa. Ok nu kör vi. Ahhh vad romantiskt, hon dansade jättebra. Jag blev nästan kär av musiken o dansen. De va mjukt o elegant. Måtte hon få stanna kvar. Men som jag sa innan så tror jag att hon ligger risigt till. Ja de vete fasen om hon inte får stanna kvar ändå, hon är populär....


poäng - 3  5  5  4  Nää så fasen heller. Fy skäms på er juryn


 


Underhållning ? Wow fart o fläkt. Jag förstår inte varför jag känner mig förälskad när det är musik, sång, dans ? Ja de blir jag ju inte jämt o ständigt heller  =)


 


Ja så tar vi en liten paus igen..  Långtråkigt !!!


 


Magnus - Annika ; Beauty and the Beast vem är vem. Låten är i alla fall underbar. Ja originalet... Dom är som handen i handsken. Jag gillar deras kläder. Hennes klänning är jättefin wow vilket lyft. Ja dom dansade jättebra. Han är otrolig med den kroppshyddan. Ja jag bara älskade dansen dom framförde. Vackert ! Dom kan inte få mindre än 9;or...


poäng -  9  9  9  9 Toppen


 


Det kommer att stå mellan Elisabeth och Niklas.


 


Jaha då va det slut för ikväll, nu är det bara utröstningen kvar. hoppas att det blir Niklas som åker ut. Det blir Niklas som kommer att åka ut. Elisabeth är populärare hos svenska folket. Hejja Bettan =)


 


Elegantaste paret va Elisabeth O Tobias


 


Snyggaste paret i kväll är helt klart MAGNUS O ANNIKA


 

2 kommentarer:

  1. Det börjar nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Elisabeth o Tobias fick vara kvar............... Kram

    SvaraRadera